جوایز: مقالات Senga Nengudi

ساخت وبلاگ

این مطلب بخشی از یک سری در حال انجام است که نشانگر خریدهای جدید است. آرشیو هنر آمریکایی مطالب اصلی را - نامه های اصلی ، نوشتارها ، طرح های اولیه ، دفترچه ها ، عکس ها ، سوابق مالی و موارد مشابه - جمع آوری می کند که از ارزش تحقیق قابل توجهی برای مطالعه هنر در ایالات متحده برخوردار است. نسخه ای از این مقاله در ابتدا در شماره بهار 2018 (شماره 58 ، شماره 1) از بایگانی نشریه آرشیو ژورنال آمریکایی منتشر شد . اطلاعات بیشتر در مورد مجله را می توانید در http://www.jouals.uchicago.edu/toc/aaa/current. پرتره Senga Nengudi Senga Nengudi ، ca. 1978 (جزئیات مربوط به برگه تماس). عکس توسط آدام آویلا عکاسی. مقالات Senga Nengudi ، بایگانی هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. Senga Nengudi ، هنرمند مفهومی آمریکایی آفریقایی تبار ، Sue Irons در سال 1943 در شیکاگو متولد شد. در سال 1975 او نام آفریقایی Senga Nengudi را تصویب کرد. دستیابی به آرشیو از مقالات وی ، میراث ننگوودی را به عنوان پیشگام هنر مینیمالیسم و ​​عملکرد برجسته و به عنوان یک فعال سیاسی تضمین می کند. این مقالات چندین دهه آزمایش با مواد و همچنین تلاش برای گسترش پتانسیل های بیان مجسمه و رقص را بازگو می کنند. آنها همچنین کاوش های ننگوودی در مورد امکان نمایشگاه برای هنرمندان آفریقایی آمریکایی در خارج از فضاهای موزه و گالری سنتی را شرح می دهند. مقالات ننگوودی مطالعات وی را در ایالات متحده و ژاپن مستند می کند. آنها شامل مقالات ، مقالات ترمی ، طراحی و نمرات از سالهای تحصیل وی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، لس آنجلس ، جایی که وی لیسانس هنرهای زیبا را با یک خردسال در رقص (1966) و کارشناسی ارشد هنرهای مجسمه سازی (1971) به دست آورد. در سالهای 1966-67 ، ننگودی فرهنگ ژاپنی را در دانشگاه واسدا در توکیو تحصیل کرد. او در آنجا تمرکز هنری خود را از شرایط مادی و جسمی به رویکردی فلسفی تر که به سمت غیرمادی و متافیزیکی گرایش یافته است ، تغییر داد. او به بررسی رابطه بین زمان و مکان ، خطوط و نور ، بداهه نوازی و حرکت رقص ، آیین و انقلاب پرداخت. نمایندگی وقت خود در توکیو یک کیسه Pan Am است که با کارت پستال های هوایی ، نامه ها و برچسب های مهر شده از جعبه هایی که از گمرک عبور می کردند پر شده است. نامه های مادرش ، برادرش ، عکس مکاتبات در کیف Pan Am از مقالات Senga Nengudi. کیسه Pan Am با مکاتبات مربوط به Senga Nengudi که در ژاپن ، در سالهای 1966-667 دریافت کرده بود ، پر شده است. مقالات Senga Nengudi ، بایگانی هنر آمریکایی ، موسسه اسمیتسونیان. این مجموعه شامل پنجاه و پنج دفترچه خاطرات و ژورنالهای مربوط به سالهای 1975 تا 2011 ، هشت ژورنال بدون سابقه و سی و نه برنامه نویسان حاشیه نویسی و مصور از سال 1985 تا 2016 است. مادری زودرس مقالات حاکی از آن است که گسترش و انقباض بدن وی در دوران حاملگی و تولد دو پسر وی باعث شده است تا این هنرمند به ایجاد اشیاء بپردازد که تجسم محدودیت ها و انعطاف پذیری زنان تبار آفریقایی در ایالات متحده است. در ابتدا که توسط گالری ها و موزه های اصلی نیویورک رد شد ، ننگودی در نمایشگاه Just Above Midtown (JAM) از Linda Goode Bryant ، نمایش داد که مرکز نمایش تولید فرهنگی آوانگارد آمریکایی آفریقایی آفریقایی از سال 1974 تا 1986 بود . ایل ووزدر مارس 1977 در JAM. در آنجا مجسمه های بیومورفیک را که به نتیجه امضاء وی می رسیدند آغاز کرد: شیلنگ مش شلوار نایلونی که در پاسخ به حرکت چهره زن کشیده شده بود ، در فضا تعلیق می شد ، یا با شن وزن می شد. مقالات حاوی اطلاعیه کارت پستال برای این نمایشگاه و همچنین مستندات آزمایش با کاغذ ، پلاستیک و لاستیک است که منجر به سری RSVP شد. ده نوار VHS و هفت فیلم نوار کاست از 1976 تا 1996 مستندات دارند ، که بسیاری از این مجموعه ها شامل همکاران مکرر نانگوودی ، بانک ها ، هامونز ، مارن هاسینجر ، باربارا مک کالو ، بوچ نوریس و جان اوتربریج هستند. Erin Jenoa Gilbert مجری نسخه های خطی آفریقایی آمریکایی برای بایگانی هنر آمریکایی است.

مرکز مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مرکز مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تحصیل مشاور daneshgah بازدید : 298 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 1:30